HTML

diákmunka élmények

Élmények diákokról, munkákról, munkásokról és diákmunkásokról.

Friss topikok

  • Vic: Velkám hóm! :) (2008.11.20. 22:34) Epilogus
  • Vic_: Itt meg hideg van. Úgy értem nagyon! (2008.09.18. 15:01) Innen mostansag
  • Vic: Na mivan ecsém? Sok a munka, vagy agyilag zokni lettél a sok munkától és nem írsz? :D (2008.09.01. 23:57) A melorol II.
  • dns: inkább ne folytasd!mindjárt megyek, azt leugrom valahonnan!öcsééém, szedd össze magad!ne dolgozz, ... (2008.08.16. 13:37) A melorol
  • Vic: Hülye sznob. Akkor ne igyál sört se Egyiptomon kívül. :) (2008.08.10. 12:42) Az elso gorog Gyrosom

Linkblog

Szansajn

2008.07.12. 15:28

Hallom hogy volt otthon nemi csapadek, egi manna a draga meg be nem ert zoldsegeknek, gyumolcsoknek, hadd dagadjanak szep nagyra. Hajj, sosem gondoltam volna, hogy ennyire hianyozni fog nekem akar csak egy halvany kis cirrusfelho, vagy egy szep stratocumulus karfiol, nemhogy egy eso!miota itt vagyok, ird es mondd, egy halvany felhopontot nem lattam az egen. mondjak hogy a napsutes kell, mert D-vitamin meg depresszio ellen. es amikor allandoan sut??en meg attol leszek ideges! meg attol a megszokhatatlan erzestol, amikor az izzadsag leer a hatad aljar, az alsogatyadhoz, es elkezd csiklandozni. a hideg kiraz! vaaaa. istenem, de boldog is vagyok, mikor a menedzserem kiadja az ukazt, irany a fridge-be, well-organized az enteriort!hahh, imadom rendszerezni a boros soros, uditos uvegeket, csokkenteni a tavolsagot, joban kihasznalni a helyet, mert megertem, hogy a italoknak kell a hely ott bent, o igen, ott, ahol ropkodnek a minuszok, es azonnal meglatszik a leheleted, amint belepsz! imadom! na de mindenki tudja hogy telszereto vagyok, kerdes akkor mi a halalnak jottem del fele 10 szelessegi fokot, es nem eszaknak, mondjuk. nade mert azert nem olyan rossz itt! peldaul rohadt jol tud esni munka vegeztevel egy k* hideg heineken a tengerparton, a gyrosos sracnal. mondjuk. az nem rossz filing. vagy kunyeralni a szakacsunktol valami jo draga kajat, aztan lefikazni rendesen, mint tegnap a baranysultjet. fujj de rossz volt:) vagy ha valaki frissen facsart narancslet ker, duplaadagot csinalni, es megini a masik felet,hmm! ajanlom mindenkinek, jo hideg narancsbol lehetoleg!(foleg neked bela, gondolom torokoknel sincs hideg...) vagy, nem utolsosorban, kapni zsebbe lovet, csak ugy, mert gazdag es neki a coin, az apro az csak huzza a zsebet. naja, 10 euronyi apro mar tenyleg nagy sullyal bir, en azert szivesen elcipelgetem, akar meg a szivem alatt is:) amugy ma ajanlott a maria, a HR-s csaj nekem egy masik melot: most fog nyitni egy uj etterem, kerdezte, elegedett vagyok e a jelenlegi helyemmel. nos, ha egy hettel korabban kerdezi, tutira azonnal igent mondok, gondolkodas nelkul. most azonban, hogy a naposabb oldalat is felfedeztem a helynek, konnyeden mondtam nemet! amugy is hulye leszek elmenni olyan helyrol ahol en vagyok a legujabb es nincs flelossegem, barkitol kerdezhetek, tudnak segiteni, satobbi. az uj helyen meg majd senki nem fog tudni semmit, mindenki ideges lesz, orultek haza minden nap, biztos vagyok benne. de azert megjegyeztem draga marianak, hogy ha esetleg valami zsirosabb allas van kilatasban, azert csak szoljon batran, lehet meggondolom magam es hajlok majd a valtasra:) na ennyit mara mert nem akarok egyszerre tul sokat, gyakrabban azonban nem irok mert nem netezek gyakrabban csak ketnaponta, ugyanis draga a dolog. hnaputan jovok megint! Minden jot, jo munkat, munkakeresest, vagy epp holidayt, kinek mi epp aktualis!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diakmunkak.blog.hu/api/trackback/id/tr11565055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása