HTML

diákmunka élmények

Élmények diákokról, munkákról, munkásokról és diákmunkásokról.

Friss topikok

  • Vic: Velkám hóm! :) (2008.11.20. 22:34) Epilogus
  • Vic_: Itt meg hideg van. Úgy értem nagyon! (2008.09.18. 15:01) Innen mostansag
  • Vic: Na mivan ecsém? Sok a munka, vagy agyilag zokni lettél a sok munkától és nem írsz? :D (2008.09.01. 23:57) A melorol II.
  • dns: inkább ne folytasd!mindjárt megyek, azt leugrom valahonnan!öcsééém, szedd össze magad!ne dolgozz, ... (2008.08.16. 13:37) A melorol
  • Vic: Hülye sznob. Akkor ne igyál sört se Egyiptomon kívül. :) (2008.08.10. 12:42) Az elso gorog Gyrosom

Linkblog

A kurva kola napja

2008.07.02. 15:49

Na udvozlet a 40. szelessegi fok kornyekerol, Kretarol! Nem akarok senkit elkeseriteni, de annyira nem jo dolog am a 40 fok arnyekban, mint azt sokan gondolnak! Itt vagyok mar negyedik napja, es most fordul elo eloszor, hogy kis szabadidomet nem alvassal toltom, hanem eljottem netelni kicsit. nem is fogom ezt tul gyakra muvelni, ugyanis van pofajuk 2 eurot elkerni egy oraert, ami azert valljuk be, nem kis summa, foleg hogy londonban is olcsobb volt! de azert igyekszem ketnaponta feljonni, es irogatni valamit, nehogy leszokjatok rolam:)

Kezdve a elejen, a becsi repter nem is olyan nay mint azt gondoltam. Forgalmas, sok emberrel, jarattal, legitarsasaggal, de egyaltalan nem nagy. Ugyan most bovitik epp. De hajnal 3kor, mikor en megrkeztem, telleg teljesen kihalt volt. Csak paran ultek az egyetlen nyuitva levo kavezoban, nehany fiatalabb arc a nagy batyujanak tamaszkodva fekudta  foldon, mintha ez lenne a vilag legtermeszetesebb dolga, nameg nehanyan keresgeltek a helyuket. A check-in itt is jo elmeny, nincs sor, barmikor be lehet csekkolni, nem kell varni az indulas elott ket orara hogy megnyissanak egy kaput! Ilyen amugy is szerintem csak a faking ferihegyen van, komolyan. Sot itt ha meg koran erkezel, valaszthatsz ablak melletti ulohelyet is, amit nekem aztan valamiert megvaltoztattak, de ugyis vegigkokadoztam az utat, ettol fuggetlenul persze azert bantott. A Lauda Airt mindenkinek ajanlani tudom, ha jokat akar rohogni a stewikon, meg a nagy zoknijuk is piros, nagyon mokas, foleg ahogy ebben a szerkoban reggelit szerviroznak.

A heraklioni repter olyan, amilyennek nagyjabol elkepzeltem: kicsi, koszos, zsufolt, egy kifutoval, ami eppenhogy csak kiemelkedik a tengerbol. A pasi, aki kijott ertem autoval, aztan gyorsan nyilvanvalova tette szamomra, hogy a szalloda bizony megsincs olyan kozel a varoshoz, sot, gyalog kizart a megkozelitese, legalabb 20 km. Az elso nagy csalodas. Aztan jott a tobbi. A falu ahol van a szalloda, egy lofutty kis semmi, dog unalom, megul a por a fout kozepen ahogy mondjak, a szallasom meg aztan, na, az volt aztan a csucs: megerkeztem total kialvatlanul,szedulten a sok uj elmenytol meg a 40 foktol, es erre megrkezek egy szobaba, ahol asemmi nincs, csak ket agy egy asztal, meg egy huto, kis gradrobbal mindez megspekelve. A szobatrarsam egy neger lengyel, de csak 8 honapjha neger, azelott nigeriai volt:) A masik szobatarsam szinten lengyel, raadasul vele egy franciaagyon kell aludjak, na ez milyen! Nem kicsit voltam kiabrandulva, helyem se volt eloszor hova kipakolni, teljesen letaglozott ez az egesz, legjobban arra vagytam, hogy most biztos mindjart felebredhetek es jokat borzonghatok ettol az alomtol, ebren. De nem. Hiaba aludtam akarmennyit, mindig ugyanitt ebredtem fel. Azota is probalom megszokni a helyet, de meg nem igazan sikerult... Talan majd egy-ket het mulva. Mindenesetre azt megfogadtam, hogy ha megyek is kulfoldre, soha tobbet nem vallalom be egyedul! A repulogeopre beszallaskor vettem csak eszre, hogy ott is en vagyok az egyetlen ember, aki egyedul utazik. mondhatom nem volt tul jo erzes. NAde most mennem kell, majd meg jelentkezerm, legkozelebb elarulom azt is, miert ezt a cimet kapta ez a kis szosszenet:)

Udv mindenkinek, have fun, satobbi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diakmunkak.blog.hu/api/trackback/id/tr10549800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vic_ 2008.07.02. 17:57:57

U occsem en is ekezet nelkul vagyok! Ugy latszik kemeny idod lesz odakunn. Nembaj legalabb nem leszel elszallva ha hazajossz. Have fun amennyire lehet!

Béla 2008.07.02. 21:06:26

Na fasza.... franciaágy :)

fürdőszoba legalább van?

ha messze a tenger akkor ki megy egy porfészekbe nyaralni....

milyen a meló? bellboj
süti beállítások módosítása