HTML

diákmunka élmények

Élmények diákokról, munkákról, munkásokról és diákmunkásokról.

Friss topikok

  • Vic: Velkám hóm! :) (2008.11.20. 22:34) Epilogus
  • Vic_: Itt meg hideg van. Úgy értem nagyon! (2008.09.18. 15:01) Innen mostansag
  • Vic: Na mivan ecsém? Sok a munka, vagy agyilag zokni lettél a sok munkától és nem írsz? :D (2008.09.01. 23:57) A melorol II.
  • dns: inkább ne folytasd!mindjárt megyek, azt leugrom valahonnan!öcsééém, szedd össze magad!ne dolgozz, ... (2008.08.16. 13:37) A melorol
  • Vic: Hülye sznob. Akkor ne igyál sört se Egyiptomon kívül. :) (2008.08.10. 12:42) Az elso gorog Gyrosom

Linkblog

Az elso gorog Gyrosom

2008.08.06. 20:36

Eredetileg arrol akartam ma irni, hogy reggel elindultak haza a lengyelek, vagy 15-en, valogatott alkeszek, de jo baratok, tenyleg, es ez bizony szomoru teny, mindenki sirt, ahogy az ilyenkor szokas, satobbi. De halistennek egy sokkal velosebb elmenyben is volt ma reszem, mivelhogy az ebedrol lemaradtam a bucsuzkodas miatt, gondoltam egyet, es elmentem a tolunk kabe 2 percre levo Gyrososhoz, ahol meg egyszer sem voltam eddig. Es, lass csodat, rendeltem egy Gyros pitaban, kolaval, ahgy kell. Nos, hogy kicsit vegre megtudjatok a gorog gasztronomiarol, bizony semmi kulonos nincs benne, most mar persze, hogy itthon is midnen sarkon gorog etterem van, gorog salataval, gorogdinnyevel, muszakaval, satobbi. Es tenyleg, azt kell mondjam, otthon ettem jobb salit is, mint itt. Nade a gyros, az egy egeszen mas mufaj! Mert a paradicsom az paradicsom, a feta az feta mindenhol, de baratom, a pita, az csak itt pita, es  a gyros baranyhus, az csak itt igazan baranyhus!De tenyleg! Mikozben ettem a nagyjabol felkilos termeket, azon gondolkoztam, hogy ment le a torkomon az az undorito pita, amibe otthon szolgaljak a gyrost. Ellenben az itteni, friss, es amikor rendeled, akkor piritjak meg elotted, hogy igazan friss ropogos legyen!Nem tulzok azt hiszem, ha azt mondom, a legfinomabb resze az egesz gyrosnak! Vagy nem is, inkabb a baranyhusi, persze. Nem tudom milyen fuszereket raknak bele, de abszolut a legjobb amit valaha is ettem!Avval egyutt hogy annyit raknak bele, hogy, higgyetek nekem, meg a Bela is jol lakna egy ilyen szendviccsel!:)A rengeteg hus mondjuk elnyomoja a zoldsegeket, meg a szoszt is, pedig a tzatziki errefele igencsak joizu!Es vegul, de nem utolsosorban, az ara is toleralhato, 2,80ert igazan jol lakni egy igazan jo gyrossal, nem rossz, azt hiszem.Szerintem otthon nem eszek tobbet gyrost...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diakmunkak.blog.hu/api/trackback/id/tr91604041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorci 2008.08.07. 17:28:45

Szijjjja:-(((
szomorú vagyok a képek miatt,deeeee
hááát a helyzet az, hogy nekem biza van google fiókom, szóval el is küldöm az emilcímedre, persze minek utána anyát kellett megkérdeznem, mert nekem fogalmam sem volt róla.hihi
puszik

Béla 2008.08.09. 14:04:37

köszi, hogy nekem is küldtél képeket....

Vic · http://vicpictures.blogspot.com 2008.08.10. 12:42:27

Hülye sznob. Akkor ne igyál sört se Egyiptomon kívül. :)
süti beállítások módosítása