HTML

diákmunka élmények

Élmények diákokról, munkákról, munkásokról és diákmunkásokról.

Friss topikok

  • Vic: Velkám hóm! :) (2008.11.20. 22:34) Epilogus
  • Vic_: Itt meg hideg van. Úgy értem nagyon! (2008.09.18. 15:01) Innen mostansag
  • Vic: Na mivan ecsém? Sok a munka, vagy agyilag zokni lettél a sok munkától és nem írsz? :D (2008.09.01. 23:57) A melorol II.
  • dns: inkább ne folytasd!mindjárt megyek, azt leugrom valahonnan!öcsééém, szedd össze magad!ne dolgozz, ... (2008.08.16. 13:37) A melorol
  • Vic: Hülye sznob. Akkor ne igyál sört se Egyiptomon kívül. :) (2008.08.10. 12:42) Az elso gorog Gyrosom

Linkblog

A 12. napon

2008.07.27. 20:16

Es a 12. napon vegre megpihentem, irhatnam biblikusan:) Es tenyleg,aludtam vegre ameddig csak akartam, termeszetesen delutanig! Csakhogy aztan annyi minden osszesurusodott erre a napra, hogy valoszinuleg sokaig fenn leszek ma...De kezdem az elejen!

En nem tudom, a klima miatt, a jo koszt, vagy a napsutes tehet e rola, de eszmeletlen sebesseggel no a hajam itt!de telleg!es nem csak nekem,szoval nem csak bekepzelem!alig egy honapja, hogy mielott kijottem volna, levagattam a hajam, es mostanara akkora lett, hogy muszaj volt valamit kezdeni vele, megiscsak 5csillagos etteremben dolgozom ugyebar.Szerencsere nem kellett messze menjek a problema megoldasa erdekeben, hiszen Kabirnak, a feka szobatarsamnak volt annyi esze hogy hozott magaval hajnyiro gepet. A problema egyik fele hat igy meg is oldodott,de csak az egyik fele, mert, nem vagyok am rasszista, de nem akartam rabizni a hajam egy fekara, aki meg sosem nyirt hajat.ugyhogy elkezdtem kerdezoskodni, es kiderult, hogy az alkesz munkatarsam lakotarsa, sebastian mar 10 eve nyir hajat geppel!hoppa!tobb se kellett, gyorsan fel is kertem a sracot a megtisztgelo feladatra, ugyan nyirna mar le a hajamat. A srac telleg ugyes, nem mondom, olyan franko serot nyirt nekem, egesz pofas buram lett komolyan mondom!:)nem tul rovid, formas, jo tarkot nyir, minden!az egyetelen problema, hogy valoszinuleg ez volt az utolso alkalom is, hogy levagta ahajam, mivel 10 nap mulva mennek haza...nade addig meg van idom keresni mast!

Seronyiras utan vegre johetett a varva vart utazas, el innen, Heraklionba!Kabirral mentem, o a varosba akart menni hajat nyiratni, pontosabban fonatni, mert azt azert sebastian sem tud...Szoval egyutt mentunk, a melos busszal, es mikor elindult alattunk a busz, rajottem, hogy nagyon hianyzott mar ez az erzes!Az ut HEraklionba gyonyoru, vegig a tengerparton kanyarog az ut, balra szakadek, jobbra hegyoldal, ralatas a hatalamas tengerre, nekem egyedul a novenyzet hianyzik a hegyoldalrol,dehat ugye semmi sem lehet tokeletes. A tav 30 km korul van, ugyhogy eleg hamar meg is erkeztunk. Elozetesen mar megneztem a varos terkepet, merre erdemes menni, plusz vettem azert egy utikonyvet is, amit tuti gorogok forditottak angolra, mert olyan szavak vannak benne, nade majd megmutatom, vicces na!Amintr leszalltunk hat a buszrol, el is valtunk lakotarsammal egymastol, o a capsis astoriaba, en meg a centerbe! A kozpont meglehetosen jol korulhatarolt egy k* magas, vastag kofallal, amit meg anno a velenceiek epitettek a torokok ellen, nem keves sikerrel(pestbuda mar fel is szabadult mire be tudtak venni a varost!!!). NEm volt sajnos tul sok idom nezelodni, ugyhogy csak mentem egyenesen, nagyjabol celiranyosan, gyujtve az informaciokat, itt a bank, itt a bolt, kavezok, muzeum, aztan le a tengerpartra a kikotobe, itt azonban egy ksi kiterot kell tegyek: terveztem, hogy amint megkapom az augusztusi fizumat, az elso szabadnapomon berelek egy kis motort, es bejarkalom a kornyeket, mert van mit latni. Most mar azonban nem vagyok magamnban ennyire biztos, mert amit ma lattam, az meglehetosen elbizanytalaniytott!Epp a parton setalgattam, mellettem az uton egyszer csak elmegy mellettem egy robogo, amiben nem is lett volna semmi kulonos, csakhogy amint elhagyott engem, nagyjabol 100 meter mulva rament egy csatornaszemre, es mivel itt a hazaihoz hasonlatosan sokszor meg van sullyedve az uthoz kepest, mint itt is, igy egy hatalamasat borult a srac. Epp nem arra neztem, de a zajra rogton odafordultam, es meg lattam, amint repul a srac le a motorrol... HAt mit mondojak, nem volt egy kellemes latvany!Szerencsere rogton megalltak mellette gorogok, en is odasiettem, de sokat nem tehettem, mivcel gorogoul nem beszelek, csak megkerdeztem hogy van, de akkor mar hivtalk a mentoket. VEgulis jarhatott volna rosszabbul is, mert legalabb 50nel ment, meguszta annyival, hogy kirandult a terde, ami persze epp eleg, de en lattam mar ennel csunyabb motorbalesetet is...:)Ez az elmeny aztan annyira felrazott, hogy a hosegtol es az ujdonsag latvanyatol kabult fejem azonnal kitisztult, es gyorsan rajottem, hogy bizony nem sok idom maradt viszaerni a buszhoz, ami raadasul nem is tudtam, pontosan honnan indul vissza. Meggyorsitottam hat lepteimet, es iranyomat a buszallomas fele vettem, de hiaba, a buszt mar sehol sem talaltam, hiaba vartam ra. Hat igen, jelemzo, varosban meg soha el nem tevedtem, de buszt, na azt mar kestem le parszor. Es persze mindig olyan szerencses helyzetben, mint most is, hogy a kovetkezo busz 4 ora mulva volt esedekes.Azzal egyutt hogy ugye meg midnig nem tudtam honnan fog indulni. Nemi gondolkozas utan aztan arra jutottam, legjobb lesz, ha megvarom 18.30as buszt, ami a capsisbol jon, es a sofortol megkerdezem, nem megy e vissza, vagy ha nem is, legalabb mondana el, honnan fog menni a 22.15os. Leultem hat, elszurcsoltem egy narancslevet, olvasgattam az utikonyvemet, mignem fel oras kesessel befutott a busz. SZerencsere az egyik pincerunk, Dimitra is a busdzon volt, es mikor kerdeztem tole, nem tudja e, nem megy e most vissza a busz, valott egy ket szot a soforrel, es mar szallhattam is fel. MEgjegyzem, a faszi csak engem vitt vissza Aghia Pelaghiara, mert Dimitra megkerte. 30 kilometerre...Es ha ez meg nem lett volna eleg, a foszer megallt egy bufenel, leszalltunk, kerdezte nem iszok e vlamit, vettem egy poweradet, mivel elegge ki voltam tikkadva, mire ez a joember kijelentette, hogy bizony a vendege vagyok, ugyhogy ezt most o fizeti!ERted???Aztan beszolt hogy most tanulhattam valamit a Kretai (nem gorog, kretai,o hangsulyozta!) vendegszeretetrol! HAt igen. Erre en is csak azt tudtam mondani, koszonom, es letaglozottsagomban hazaig csak bamultam ki az ablakon, es gondoltaban lejatszottam, vajopn hogy tortent volna ez otthon, mondjuk meg a suzukiban, ha megkertem volna a sofort, hogy vigyen mar visza a gyarba, vagy ilyesmi.Aztan elegge elszomorodtam. Azt hiszem ez az ember egymagaban tobbet er tucatnyi gyonyoru szines prospektusnal!Ok tenyleg szeretik a vendegeket, es azt szeretnek, ha jo emlekekkel mennel haza!Ez igen!

Hazaterve, nemileg visszaterve a valosagba is egyben, raneztem az agyamra, ahol is a reggel odaboritott szennyesem toronyban allt kitartoan, es sehogy sem akart csokkenni a mennyisege azota sem. Azt hiszem hosszu ejszakam lesz...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diakmunkak.blog.hu/api/trackback/id/tr91588266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vic · http://vicpictures.blogspot.com 2008.07.28. 15:29:20

Ez egy jó bejegyzés volt! Öröm olvasni tetszik a kiábrándító vég, a valóság még ott az istenek földjén is. A krétaiság alap, bárhova mondom bárhova mész is szinte mindenhol kinyilvánítják hogy ők bizony mások mint a többiek.
Üdv az Óhazából!

Béla 2008.08.01. 10:16:18

ez olyan hosszúra sikerült, hogy még mindig nincs folytatás!
folytatást akarunk! .... persze képekkel

Dorci 2008.08.04. 17:45:41

Hááát ez igen jó volt:-)))))
még,még,még...
süti beállítások módosítása