HTML

diákmunka élmények

Élmények diákokról, munkákról, munkásokról és diákmunkásokról.

Friss topikok

  • Vic: Velkám hóm! :) (2008.11.20. 22:34) Epilogus
  • Vic_: Itt meg hideg van. Úgy értem nagyon! (2008.09.18. 15:01) Innen mostansag
  • Vic: Na mivan ecsém? Sok a munka, vagy agyilag zokni lettél a sok munkától és nem írsz? :D (2008.09.01. 23:57) A melorol II.
  • dns: inkább ne folytasd!mindjárt megyek, azt leugrom valahonnan!öcsééém, szedd össze magad!ne dolgozz, ... (2008.08.16. 13:37) A melorol
  • Vic: Hülye sznob. Akkor ne igyál sört se Egyiptomon kívül. :) (2008.08.10. 12:42) Az elso gorog Gyrosom

Linkblog

Who, you??Never!

2008.10.24. 22:16

Nahat irtam tegnapelott egy bejegyzest clauderol, a belga arcrol, akivel gyakorlatilag ketten maradtunk dolgozok, meg persze a menedzserek, nade nem irom le megegyszer, nem tudom miert nem mentette le ez a szar.

Ez a kerdes amugy tegnap hangzott el, csak akkor meg nem igazan hittem a fulemnek, telleg azt hittem csak vicc. De majd az "ez csak vicc, ugye?!?!" kezdetu mondataimrol kesobb. A kerdes amugy az volt, amit en tettem fel az F&B menedzsernek, hogy es en mikor fogok vegezni???- miutan o kozolte velem meglehetos egyszeruseggel, hogy ez az o utolso napja- a valaszt pedig a cimben olvashatjatok.Ennel mar csak az volt szebb, mikor ma reggel a HRes csaj is kozolte velem, hogy ez pedig az o utolso napja, ugyhogy el is kesziti nekem a papirokat, mert mas ugysem fogja, aztan o menne is. Mar untam a sajat kerdohanglejtesemet, de azert nagy szerenyen csak megkerdeztem tole, hogy es akkor VELEM megis mi a cserebogar-penisz lesz? Vallvonogatas volt a valasz, pedig igyekeztem erthetoen feltenni a kerdest. Aztan megkerdeztem hogy holnap kell e menjek dolgozni, mire a valasz az volt, termeszetesen, es itt most tekintsuk egy pillanatra vegig, hanyszor is vegeztem mar a meloval elmeletben!

Az egesz szeptemberben kezdodott, amikor meg derus remenyekkel neztem a jovo ele, azt hittem midnen okes, es 25.-en en is vegezhetek, mint ahogy a diakok kabe 95%-a. Aztan jott a feketeleves, eloszor, hogy bizony nekem maradnom kell, kulonben sulyos problemaim lesznek. De ezt modnjuk olyan hangnemben mintha a sulyos kovetkezmeny legalabbis akasztas vagy nyilvanos maglyaegetes lenne. Eloszor persze nem akartam hallani a fulemnek, de aztan csak nyeltem egyet, mit csinaljak, ez van, te akartad ezt magadnak gergo, most ihatod a levet. Akkor annyiban allapodtunk meg, hogy oktober 15.-en telleg en is vegezhetek, mint ahogy a maradek par lengyel diak, akik meg maradtak. Aztan jott a masodik "johir", hogy a fuggoben levo foglalasa egy 100 fos konfewrencianak most mar biztos, es jonnek, 22-23.an. Kerdezhetnenk, ugyan mi kozom van nekem ehhez. Hat persze nagyon is sok. George, sorry but we need you, hangzott a most mar nemileg baratsagosabb marasztalas, en  meg, persze megint mit tehettem, hat rendben, mondtam, ha mar lud, legyen kover, en vagyok a kiszemelt balek, ez van, maradni, maradni, maradni. Ezek utan, e het elejen megkerdeztem mikor vegzek akkor mar telleg, a valasz az volt, hogy hat nem 23.-an mert sok lesz a melo masnap, de 24.en (azaz ma,haho!) telleg midnen zar mar ugyis szoval en is mehetek utamra. Naja. Igy erunk vissza a mahoz, amikor ugyebar kiderult, hogy nem derult ki semmi, gyakorlatilag mindenki elhuzott, a tobbseg mar el is felejtette hogy valaha itt dolgozott, en meg, hat majd meglatjuk mikor vegzek.

Aztan megkerdeztem egis ki lesz a fonokom, ki fog hozzam beszelni, ki fog kifizetni es hasonlo aprosagok, mire olyan valaszt kaptam, hogy meg is bantam a kerdest. Az illeto ugyanis, aki mostantol a kozvetlen fonokom, nem mas, mint Mr. Hatzinikolas(es ez csak a keresztneve!!), az Operation manager. Nem tudom, talan korabban mar meseltem rola, dehat ismetles a tudas anyja, miota itt vagyok, nagyjabol ket szot valtottam ezel a jo emberrel, akit egyebkent csak ugy beceznek hogy a snake, es a belso vonalas hivoszama 666. Mindketto "beszelgetesunk" akkor tortent, mikor julius vegen a fonokom kivett maganak ket-harom nap szabit, es ez a joember jott ot helyettesiteni. Elso alkalommal az volt velem a baja, miert nem szerviroztam a bort a szallodatulajdonos, Mr. Kurupi poharaba, miert csak kinyitottam es az asztalra tettem. Miert?Hja, harom hete voltam pincer, elkepzelhetitek mennyire ott volt a lelekjelenletem, mikor a rettegett fonok kerdest intezett hozzam, huhu, hat nagy meglepetesemben csak annyit tudtam neki mondani: "Who knows?", es megrantotam a vallamat. A csavo erre enyhen szolva szegedi paprika-szinuve valt, de meg mielott magahaoz terhetett volna, en mar elslisszoltam. Aztan elmondtam a pincercsajoknak mit kerdezett ez a draga kigyo, es kozosen jol kirohogtuk, majd ok felvilagositottak, hogy azert nem szerviroztam a bort a poharba, mert Kurupi froccsozik, es o maganak szereti mixelni a bort a szodaval, olyan aranyban amilyen kedve eppen van. De meg mielott ezt elmondtak volna Hansinak (engedjetek meg hogy igy hivjam, kurva hogsszu neve van), megtortent masodik beszelgetesunk is, akkor mar mint regi ismeroshoz jott oda verben forgo szemekkel, hogy miert csak egy kosar kenyeret vittem egy asztalnak ahol 6an ultek. Probalhattam en mutogatni hogy, ember, hat ott ket kosar van, de persze meg sem hallotta. Igy hat kivittem a harmadik kosarat is a vendegeknek, akikenk mar addig is eppen csak kettovel tobb kosar kenyeruk volt, mint amennyire szukseguk volt, gondolhatjatok milyen furan neztek ram az ujabb szallitmany lattan. Aztan utana, miutan felvilagositotak a pincerek a borszervirozas titkairol, nem nagyon szolt hozzam, csak gyilkos tekinteteket lovellt felem, es masnap mar nem is jott helyettesiten a fonokunket. Hat ennyi, azota ha szembetalalkozunk a szallodaban, ha eppen eszre is vesz, egy laza Hi!-jal elintez, illetve mult heten mikor epp rajtaklapott hogy kis keseben voltam a nyitassal, hat nem szolt semmit, de mire nyitottam a bart, mar csorgott a telefon, a masik vegen a HR es csaj, aki kozolni szerette volna velem, hogy szeretne ha 10kor nyitnam a boltot, es nem 10ora 5perckor. Hat asszem ennyi eleg is errol a draga jellmerol, akinek most a gondjaira lettem ugymond bizva. Szerintem, ugyan nem baratsagbol, de ha tehetne, telleg itt tartana engem meggyujtani a karacsonyfan az egoket, de abbol azert mar esznek. No mert mindennek van hatara. Es ez a hatar nalam 9napra van. Es, ha nem is eppen akkor megyek haza, ahogy azt terveztem, azert csak hazamegyek, es ebben mar sem kigyo, sem patkany, sem vilaggazdasagi valsag nem akadalyoz meg!

Udv

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diakmunkak.blog.hu/api/trackback/id/tr21730430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása