HTML

diákmunka élmények

Élmények diákokról, munkákról, munkásokról és diákmunkásokról.

Friss topikok

  • Vic: Velkám hóm! :) (2008.11.20. 22:34) Epilogus
  • Vic_: Itt meg hideg van. Úgy értem nagyon! (2008.09.18. 15:01) Innen mostansag
  • Vic: Na mivan ecsém? Sok a munka, vagy agyilag zokni lettél a sok munkától és nem írsz? :D (2008.09.01. 23:57) A melorol II.
  • dns: inkább ne folytasd!mindjárt megyek, azt leugrom valahonnan!öcsééém, szedd össze magad!ne dolgozz, ... (2008.08.16. 13:37) A melorol
  • Vic: Hülye sznob. Akkor ne igyál sört se Egyiptomon kívül. :) (2008.08.10. 12:42) Az elso gorog Gyrosom

Linkblog

A melorol

2008.08.15. 16:26

Kedves olvasoim!

Tudom hogy par ropke szot ejtettem mar a melorol, de azt hiszem, nem eleget, mert hat megiscsak ezert jottem ide (nem holiday, believe me!), most augusztusban pedig aztan kulonoskepp!

Kezdem azzal, hogy egy korabbi ambivalens erzelmu bejegyzesemben emlitettem volt, hogy lehet en leszek az a szerencses, aki mehet a beach-re dolgozni, es nem kell ottaradjak az etteremben. Nos hat ez nem jott sajnos ossze, az a helyzet, ugyanis szukseg van ram az etteremben, mivel a ket allando pincerno utan en vagyok a leggyakorlottabb, plusz van meg ket tok amator lengyel csaj, akik egy hete vannak itt, szoval meg em sko mindent tudnak csinalni, nameg nem is eleg gyorsan. Ugyhogy azt hiszem nyugodtan mondhatom, hogy megkaptam az arcomba a nagy neger f*szt, mar bocsanat!De tenyleg. Emlitettem volt, hogy juliusban nagyjabol 350-400 vendeg volt a hotelben atlagosan, plusz ott volt az en alkohoista munkatarsam, aki azert eleg jol vegezte a munkajat piasan is, meg ott volt az az idegesito moldav csajszi, akit ugyan majdnem megoltem, mert egyfolytaban beszolt valamit, de azert o is nagy segitseg volt! Most tobb mint 900 vendeg van a szallodaban. Nem tudjatok elkepzelni egy napomat! Ugyhogy leirom:) Reggel 11re megyek dolgozni, kezdesnek kenyerert megyek a peksegbe, ugy 12-14 kenyeret hozok; aztan megyek jegert, ugy ketszer 20 kilo. Aztan rendbe kell tenni az ettermet, polirozni a poharakat, evoeszkozoket, es mar jonnek is a vendegek, 12tol. De csostol. Rohanas egesz nap, midnenki ideges, es mivel a ket uj csaj meg nem elegge beszamithato, ezert a pincercsaj meg a menedzser mindig engem szolit, mikor valamit tenni kell. Aztan mikor egyszerre vagom a kenyeret, csinalok egy kavet, nyitom a bort, a sort, es kozben letakaritom a talcamat, akkor azert mar szolok az uj csajoknak, hogy ugyan leccilecci segitsetek mar valamit basszameg, mielott megorulok. Oke, lehet neha uvoltok, de a vegen mindig oda teszem, hogy Pliiz:) Szoval ez megy 3ig, elvileg, de mostanaban fel5 elott nem nagyon vegzek, persze ezt a plusz masfel orat ugyan senki ki nem fogaj fizetni nekem, de hat mit van mit tenni, dolgozom amig kellek. Aztan eszek vlamit az etteremben, mert ugye mire vegzek, a melosok ettermeben mar semmi sincs, majd hazamegyek, es bar megfogoadtam, hogy mindennap furdok egyet a tengerben, ehelyett csak letusolok, es alszom egy orat, majd megyek vissza. Ja majd elfelejtettem utoljara akkor voltam a parton mikor egy hasonlo nap utan, miutan furodtam egyet, kifekudtem napozni, majd (!) megcsipett egy mehecske. Ezek utan mar csak azt vartam, mikor jon egy kutya es hugyoza le a labam vagy valami, megis.Szoval ott tartottam, hogy visszamegyek dolgozni 7re, kezdodik minden elolrol, orultek haza, Thalia, az esti pincercsaj total ki van borulva midnig, ami nem is csoda, aprilis 15. ota melozik, es volt ezidaig 3 szabadnapja... Persze en se jartam sokkal jobban ezzel az augusztussal, mult heten meg csak volt egy szabadnapom, amit vegig is aludtam, ahogy kell, de ezen a heten mar egy sincs, midnen nap melo, semmi szunet, es attol tartok, az elkovetkezo egy-ket hetben a helyzet ugyanez lesz, mert ugye szukseg van ram; szoval Thalia mindig ideges, persze o is uvolt velem, aztan bocsanatot ker, de mar en is neha csak azon kapom magam hogy bent allok a konyhaban es orditok a seffel, hogy mi a f*sz van mar azzal a rohadt Lobster spaghettivel a 28. asztalnak, mert mar idegesek, meg ugye a gyerek is aludna mar legszivesebben. A csucs mindig a gyumolcs a vegen, elore rettegek attol ha valaki gyumolcsot rendel, mert azt ugyanannak a csajnak kell csinalnia, aki a salatakat csinalja, szoval, mit mondjhak, eleg elfoglalt ilyenkor, a vendegek meg persze nem ertik miert tart olyan sokaig felszeletetlni egy gorogdinnyet. Egyszer segiteni akartam neki, erre le lettem cseszve, hogy ezt nekem nem szabad, nekik kell, kulonben jon a menedzser es kirugja oket. Na mondom, te sem vagy egy teljesseggel kifejlett sapiens sapiens, leragadt a csaladfad valahol a neandervolgyben, basszus.Es ez megy 11ig altalaban. persze vacsorazni sincs idom altalaban, csak lopkodok ezt azt a vendegek kajajabol. Aztan ossze kell pakolni midnent, ami nem kis ido, es ejfel korul mar mehetek is haza. Persze ezt a plusz egy orat ismetcsak senki nem fogaj nekem kifizetni, de ha nem csinalok rendet, akkor nekem lesz masnap tobb munkam, szoval inkabb megcsinalom. Na hat kabe igy nez ki egy nap, plusz minden masodik nap jon az utanpotlas, vizbol, borbol, sorbol, uditokbol, tisztitoszerbol, mindenbol, es persze mindenzt nekem kell bepakolnom az etterembe, egyedul, delben a tuzo napon. Nem a legjobb szorakozas na. De a legjobb mikor a fonk kitalalja hogy szervezzuk at az ettermet, ami annyit jelent, hogy a marvany asztalokat emelgetjuk, es ide tesszuk, oda tesszuk, fel meterrel odebb ezt, egy meterrel odebb azt... A vegen persze patakokban folyik rolam a viz, es akkor jon a menedzser arc, es beszol, hogy hol a csokornyakkendom, tegyem fol azonnal. Bravo!

Tudnek meg ezer es egy dolgot meselni a melorol, de most nem jut eszembe tobb, meg inkabb menekulok innen a netcafebol mielott megverek egy orditozo gyereket itt mellettem! (Ezek az idiotak eljonnek nyaralni es itt ulnek egesz nap, vlaami fegyveres jatekot jatszanak halon. Es uvoltoznek. Mit uvoltoznek, sikoltoznak, mint akit egy murakozi foszt meg analszuzessegetol)Udv midenkinek, hamarosan folytatom!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diakmunkak.blog.hu/api/trackback/id/tr9617548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dns 2008.08.16. 13:37:42

inkább ne folytasd!mindjárt megyek, azt leugrom valahonnan!öcsééém, szedd össze magad!ne dolgozz, ha nem bírod!gyere haza azt iszunk!:)
süti beállítások módosítása