HTML

diákmunka élmények

Élmények diákokról, munkákról, munkásokról és diákmunkásokról.

Friss topikok

  • Vic: Velkám hóm! :) (2008.11.20. 22:34) Epilogus
  • Vic_: Itt meg hideg van. Úgy értem nagyon! (2008.09.18. 15:01) Innen mostansag
  • Vic: Na mivan ecsém? Sok a munka, vagy agyilag zokni lettél a sok munkától és nem írsz? :D (2008.09.01. 23:57) A melorol II.
  • dns: inkább ne folytasd!mindjárt megyek, azt leugrom valahonnan!öcsééém, szedd össze magad!ne dolgozz, ... (2008.08.16. 13:37) A melorol
  • Vic: Hülye sznob. Akkor ne igyál sört se Egyiptomon kívül. :) (2008.08.10. 12:42) Az elso gorog Gyrosom

Linkblog

Vihar

2008.07.25. 15:20

Hallom otthon durva idok jarnak, minuszok ropkodnek lassan, vihar, tornado, minden ami kell. Hat,vihar az epp itt is van. CSAk itt forro a szel, es mindig rossz hirt szallit, legalabbis nekem.

Holnap megint dolgozok. 11.napja zsinorban,nagyszeru. A szennyesem tornyokban all, az uccso tiszta zokni van rajtam, az uccso tiszta inggel, faradt vagyok, satobbi. De en meg menjek dolgozni holnap is. Nem hiszem el! Es raadasul ma este greek night...

Ha meg holnaputan is szabadlabon leszek,nem oltem meg senkit, akkor majd irok.ha nem akkor Adio!:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diakmunkak.blog.hu/api/trackback/id/tr23585393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vic 2008.07.26. 15:17:50

Dolgozom én is bajtárs!
Újabban a Szondának házalok eddig nem sok sikerrel. Na majd, jóóó lesz!
Ja, kitartás! Kerüld a földrengéseket! Csőőőőőőőő!
süti beállítások módosítása